یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 1 خرداد 1400/ شماره 287
قیمت های جهانی؛ نیمکت سنگین کاهشی ها، قیمت در بازار آزاد کاهشی است، کاهش دلار نیمایی، رمق ندارد، افزایش 46 تومانی دلار صرافی، پایان هفته نفت با 66 دلار، ثبت بیشترین ریزش بورس در سال 1400

قیمت های جهانی؛ نیمکت سنگین کاهشی ها
امروز جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 21 می 2021، در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، عمده گروه های کالایی روندی کاهشی، یا بدون تغییر داشتند. پی وی سی و سبک خطی و سبک فیلم، گروه هایی هستند که بیشترین کاهش نسبت به هفته ی قبل را در بین قیمت ها، تجربه کردند و گروه پلی استایرن معمولی تنها افزایشی جدول قیمت های جهانی امروز بود. البته در نشریه آیسیس، قیمت ها، کاهش بیشتری دارند و گروه پی وی سی نسبت به هفته قبل، بدون تغییر، دیده می شود.

قیمت در بازار آزاد کاهشی است
کاهش دلار نیمایی و اُفت قیمت های جهانی، قیمت های بازار را همچنان کاهشی نگه داشت. امروز همه گروه ها روند کاهشی داشتند. سبک خطی، سنگین بادی و سنگین فیلم، رکوردار بیشترین کاهش قیمت های امروز بودند و بین 300 تا 800 تومان نسبت به قیمت پنجشنبه افت قیمت داشتند.

کاهش دلار نیمایی، رمق ندارد
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 20 هزار و 485 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ دلار شنبه که قیمت های پایه با آن اعلام شد، به 293 تومان کاهش رسید. نکته مهم در دلار نیمایی امروز، صعود میانگینِ روزانه به کانال 20.500 تومان است قیمت میانگین روزانه در روز پنجشنبه 20.400 تومان بود. فردا یکشنبه، 2 خرداد، نهمین قیمت های پایه‌ی محصولات پتروشیمی، در حالی اعلام می شود که نیما تا امروز، 293 تومان کاهش داشته و قیمت های جهانی نیز عمدتا کاهشی هستند. اگر رویه هفته قبل ادامه داشت باشد، فردا، دفتر توسعه با قیمت های امروز دلار نیمایی، قیمت های پایه را محاسبه خواهد کرد، یعنی 293 تومان کاهش.

افزایش 46 تومانی دلار صرافی
دلار صرافی بانک ملی که هفته گذشته را با 318 تومان افزایش و در قیمت 22 هزار و 299 تومان به پایان رساند امروز نیز با 46 تومان افزایش تا ساعت 14.30 دقیقه 22 هزار و 345 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد اما امروز کاهشی بود و به 22 هزار و 800 تومان رسید تا اختلاف دلار آزاد و صرافی ملی به 455 تومان برسد.

پایان هفته نفت با 66 دلا
معاملات نفت که هفته گذشته را با 68 دلار آغاز کرده بود، در طول هفته بین قیمت 64 تا 70 دلار نوسان داشت و روز جمعه تا 65 دلار کاهش یافت اما در نهایت در قیمت 66 دلار، هفته را به پایان رساند. قیمت پایانی برنت: 66 دلار و 44 سنت.

ثبت بیشترین ریزش بورس در سال 1400
شاخص کل بازار سرمایه که هفته گذشته را با 18 هزار واحد کاهش به پایان برد، امروز و اول هفته را نیز کاهشی آغاز کرد و با 27 هزار و 591 واحد کاهش، به 1 میلیون و 127 هزار عقب نشینی کرد.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟